Webbplatsen använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Anticimex AB och våra samarbetspartner använder cookies och liknande tekniker (gemensamt "cookies") som behövs för att visa webbplatsen och för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen. Om du samtycker till det kommer vi också att använda cookies för analys- och marknadsföringssyften.

Besök vår Cookie Policy för att läsa mer om de cookies vi använder.

Du kan när som helst återkalla eller ändra ditt samtycke genom att klicka på ”Hantera cookies”, som du hittar längst ner på varje sida.

Välj vilka cookies du vill godkänna

På den här sidan sätter vi alltid cookies som är nödvändiga, d.v.s. som behöver användas för att sidan ska fungera ordentligt.

Om du samtycker till det kommer vi också att sätta andra typer av cookies. Du kan lämna eller ta tillbaka ditt samtycke till olika typer av cookies med hjälp av reglarna nedan. Du kan ändra eller ta tillbaka ditt samtycke när du vill, genom att klicka på länken "Hantera Cookies", som alltid finns tillgänglig på botten av sidan.

För att få mer information om vad de olika typerna av cookies gör, hur dina uppgifter används när de sätts, m.m, se vår Cookie Policy.

Dessa cookies är nödvändiga för att sidan ska fungera ordentligt, och sätts alltid när du besöker sidan.

Leverantörer Teamtailor

Dessa cookies samlar in information som hjälper oss att förstå hur sidan används.

Leverantörer Teamtailor

Dessa cookies används för att anpassa den marknadsföring du får se. I vissa fall utför de också ytterligare funktioner på sidan.

Leverantörer Youtube, Vimeo, Linkedin, Google, Meta
Avdelning

Kundservice

Anticimex Kundservice

  • Anticimex personal

    Det roligaste och mest inspirerande i mitt arbete är att få arbeta med att koordinera teknikernas besök ut till kund så att de sker på bästa möjliga sätt. Det mest utmanande är att lösa logistiska problem som kan uppstå när något oväntat händer. Genom att planera våra teknikers rutter på ett smart sätt kan jag genom mitt arbete minska onödiga transporter och resursförbrukning.

  • Anticimex personal

    I vårt dagliga arbete på Leveransplanering får vi ofta in akuta ärenden, och då gäller det att tänka utanför ramarna för att ge kunden så snabb hjälp som möjligt. Det ska vara enkelt och effektivt att få den hjälp du behöver som kund hos oss. Det roligaste i mitt arbete är när det dyker upp nya utmaningar under, eller när man hittar någonting nytt i systemet som man inte lärt sig ännu. En kollega kan komma och be om hjälp med ett problem man aldrig stött på innan, och det är roligt att klura ut en lösning tillsammans.

  • Anticimex personal

    Det är svårt att beskriva exakt hur en dag ser ut i mitt yrke då alla är olika på sitt sätt. Inte minst alla olika människor och de konversationer man har med dem, är oerhört varierande. Jag arbetar även med webbutbildningar, där jag hjälper till med registrering och hantering av användare, låser upp låsta användare eller tester samt har kontakt med våra säljare som säljer diverse utbildningar till våra kunder. Under raster umgås och socialiserar jag mig med mina kollegor som blivit nästan som en familj.

  • Anticimex personal

    Det jag uppskattar mest med mitt arbete är variationen – ingen dag är den andra lik. Jag trivs med utmaningarna och problemlösningen som uppstår när jag planerar leveranser. Att möta kundernas önskemål samtidigt som jag optimerar körsträckorna är både givande och spännande, även om det ibland kan vara en utmaning.

  • Som leveransplanerare krävs ett nära samarbete med övriga leveransplanerare och tekniker. Det är viktigt att teknikerna ska hinna med sina uppdrag utan onödig stress. Jag vill att teknikerna ska veta att de kan stanna längre och prata klart med en kund även om det drar över tiden för besöket. När vi kan hjälpa varandra över teamgränserna blir jobbet lättare och det kan vi tack vare en tydlig dialog med tekniker, leveransplanerare och kunder.